Tevreden patiënten – TANDARTS – Eindhoven

Tevreden patiënten

 

In onze praktijk staat u centraal en uw gebit natuurlijk. Wij willen u de best mogelijke zorg bieden daarom werken we voortdurend aan verbetering van die zorg. Het is daarvoor van belang om te weten wat uw behoeften zijn en  wat u vindt van onze behandelingen en service.

Om dat in kaart te brengen heeft een onafhankelijk onderzoeksbureau in augustus 2008 en wederom in september 2014 een patiënten enquête gehouden.
Er werd onderzocht hoe tevreden onze patiënten zijn en waarover zij wel of niet tevreden zijn.

Als beste punt van onze praktijk beoordelen patiënten onze betrouwbaarheid en deskundigheid.
Ook was men tevreden over onze service gerichtheid en hygiënisch schone praktijk.
De algemene tevredenheid krijgt het rapportcijfer 8,4 !

 

KLACHTENBEHANDELING

UW MENING TELT

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren.

Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U HEEFT EEN KLACHT, WAT NU?

Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Alleen als we weten wat u dwars zit, kunnen we er immers iets aan doen. Bespreek de klacht dan ook met uw tandarts. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

MEER INFORMATIE

Voor meer informatie over mondzorg, patiëntenrechten en kosten:

https://www.ant-tandartsen.nl/patienten
www.tandarts.nl